Sunday, December 26, 2010

CERITA DOLU-DOLU

Assalamualaikum...

blogwalking kat blog suemiezi & terbaca entry tentang drama korea. saya x pernah pun tengok cerita tu. tapi hero cerita tu membuatkan saya teringat sesuatu & seseorang.



YA LA!! dolu-dolu....lama dah...5 tahun lepas, sebelum kahwin, saya pernah lihat hero ini.

Masa tu saya ada layan satu drama korea, tajuknya : LOVE STORY IN HARVARD. Pernah x korang tengok? syahdu ooo. memang layan....pulak tu kita budak law...berangan la...huhu. dulu la kan....hehe

itu cerita lama la. tu je la cerita korea yg saya tengok. yang lain cam x best je. Di 8tv pun pernah tayang cite ni.

entry ini ditulis kerana teringatkan kenangan menonton cerita ni.

Sekarang? NO! seboleh2 nya saya cuba elakkan cerita tv & muzik. Nak ikutkan memang xde la tengok tv & dengar muzik di rumah. hanya cd pembelajaran anak2 & kuliah. percaya x yang otak kita akan rosak bila tengok tv & dengar muzik...apatah lagi anak2. PERCAYALAH! hui TAKUT! doktrin dari tv berhantu........jadi, elakkanlah. banyak aktiviti lain yg boleh dibuat..kan?



1 comment:

therosputih said...

wah...iye ke...patutlah budak2 zaman sekarang mcm mana....asik sgt nonton tv...aih...nice info la sis...

"Barangsiapa yang Allah beri hidayah, maka tidak ada yang dapat menyesatkannya. Dan barangsiapa yang Allah sesatkan, maka tidak ada yang dapat memberinya hidayah."