Tuesday, November 9, 2010

TOPI POCOYO?!!!

Assalamualaikum...semoga sentiasa diberkahi Allah wahai semua umat Islam.

Alhamdulillah....berjaya siapkan!! Topi untuk Abdurrahman. Tutorial dia saya ambil di youtube tapi tersangatlah x ingat di mana. Sebab al -kisahnya, dok blog walking, jalan2...klik sana sini..nampak tutorial..terus salin. Xde masa nak dok mengadap depan laptop lama2. Banyak keje lain nak buat. Dapat catat tutorial dah cukup bagus. Hehe. Orang bz la kononnya. Bila2 free baru mengadap satu2. Lepas tu mula la pening sendiri sebab masa tulis tu je yg faham, dah tinggal lama2, xde la diingatkan lagi. Haru tul.

Ok, layan gambar ye.


pandangan sisi



bahagian depan ada cap



betul2 depan. nampak x ada flap- tutup telinga tu. Maryam suka sangat tengok adik dia pakai.







Yang ni apa pulak?Yang ni nak buat topi 'pocoyo' Maryam pulak. Dah siap adik punya baru dia perasan yang topi ni cute. hehe Jadi, Maryam dengan tegasnya memilih warna pink ni utk topi dia. xnak warna lain tu...yer la nak. Ummi buatkan ni.

Dalam list menunggu...untuk anak buah kesayangan...'Ali Imran, warna hijau. Sabar ya...nanti ummi buatkan. :)


Ada yang berminat? Hehehe....

No comments:

"Barangsiapa yang Allah beri hidayah, maka tidak ada yang dapat menyesatkannya. Dan barangsiapa yang Allah sesatkan, maka tidak ada yang dapat memberinya hidayah."