Thursday, September 2, 2010

SUPRISE!! RYVERRA

Assalamualaikum....

SUPRISE!!



Wah...bukak2 pintu je...suami ku pulang dengan sekotak hadiah di tangan... (bukan selalu nak dapat hadiah ni....hehehhe)

Dup dap dup dap...apa tu e?


Bukak pembalut dulu....RYVERRA....



hm...dah tau dah apa dalamnya. MY FAV!!


Wah!! Coklat!!



Untuk pengetahuan semua, semenjak mula menelan coklat2 keluaran Ryverra ni...memang saya kurang makan dah coklat2 biasa aka coklat susu di pasaran....tak boleh lawan! Sanggup kalau nak makan coklat, tunggu cik abang bawak balik.Lagi2 saya adalah penggemar dark coklat. Kalau dah terdesak sangat2 nak makan, saya akan beli dark coklat vochelle atau dark coklat Beryl's. Fuh!! Telan air liur je.....

Ni antara coklat kegemaran saya...DARK COKLAT...siap dengan % kokonya lagi...lagi tinggi % nya...lagi pahit rasa coklatnya. Nyum nyum.



50% koko


60% koko



75% koko (ni fav saya)





Ni antara coklat yang ada dalam kotak ni. Yang ada shining2 pink tu perisa strawberry, yg ada garisan hijau tu perisa apple, yang lagi satu tu perisa orange. Sedap!!

Sayang ooo nak abihkan. Amik masa 3 hari baru licin. (dah selamat sampai dalam perut 3 ketul...tu yg lompong tu...hehhe)

Korang x percaya coklat kat Ryverra ni sedap? Gi try sendiri....boleh tengok kat sini

RYVERRA



No comments:

ROLL BRIM HAT

hasil terbaru knit saya.