Tuesday, August 3, 2010

DIARY GA



JOIN YG NI LAK...(tetiba rajin nak join...moga berjaya)

KENAPA SAYA PERLUKAN DIARY?

kerana DAIRY adalah curahan hati (curhat) & coretan lepas geram di kala hangin kus kus datang. hehe.
Bila ada diary yg cantik...sure x jadi nak lepas geram. Dia akan jadi benda utk dibelek2...kan dah lupa geram!
Jadi, saya layak utk dptkan DIARY ni!! Baik bagi...hehe :)

syarat2 yg dah dipenuhi :

1. jd follower A Gritos de Esperanza (DAH)

2. copy paste banner giveaway kat side bar & jgn lupa link skali ok! (DAH)

3. korang kena wat satu entry pasal kenapa korang perlukan sebuah diary
(suka hati korang nk tulis apa asalkan ada perkataan diary)
(DAH KAT ATAS TU)

4. jgn lupa comment kt sini supaya aty bole terjah balik baca entry!
(DAH KOMEN)

5. Tarikh tutup giveaway ni , pada 12 Ogos 2010 (KITA TUNGGU tau)

Pemenang dipilih b'dasarkan entry yg menarik hati aty &
akan diumumkan secepat mungkin selepas 12 Ogos!

No comments:

"Barangsiapa yang Allah beri hidayah, maka tidak ada yang dapat menyesatkannya. Dan barangsiapa yang Allah sesatkan, maka tidak ada yang dapat memberinya hidayah."