Friday, May 20, 2011

HASIL KRAF YG BERJAYA DITEMUI SEMULA

Assalamualaikum sahabat2...apa khabar? beberapa ketika ni saya sangat sibuk dgn tempahan....crochet shawl, beg & headband. semuanya dlm pembikinan. Masih sempat tulis entry? sempat....mana boleh miss...(padahal dah banyak kali miss....huah!!)

Ok, ni apa cerita pulak? ceritanya....saya dulu kehilangan hasil kerja saya ni. Dibuat semasa saya bujang....tahun 2004 x silap. Hm....dah lama mencari...baru kini saya temui. Jumpa kat mana? Jejak kasih dia kat umah mertua. Bukak2 rak baju...toing...DIA ADA!! Dia saya peluk erat2! Suka sangat gamaknya!


Jom layan gambar....



close up...






cawan single ni yang mahal...masih saya ingat betapa nak mencari warna cream putih dia ni. Huh...tawaf Jalan TAR tau. Majoriti kedai dah xde warna tu....nak nangis dah. Last2 jumpa kat kedai tercorok mana ntah.



Hasilnya...ku bawak balik rumah...kaki cuci dia kasi berkilat! xde la kilat...kasi bersih la...Kemudian ku hamparkan di meja makanku yg comel ni...SENYUM SEPANJANG HARI! gembira tau!




Suka kan? :)

No comments:

ROLL BRIM HAT

hasil terbaru knit saya.