Saturday, December 4, 2010

SARUNG LAPTOP

Assalamualaikum....al kisah..

beberapa malam yang lepas. Tetiba cik abang ku balik & berikan sarung laptop ni.





Dialognya:

Cik abang : " Yang, tolong buatkan tali untuk sarung laptop ni."

saya : " Tali yang camna tu? Saya jahit guna kain cotton ye?"

cik abang : " X nak! Ayang tolong kaitkan tali dia. Pastu jahit jadikan ada handle beg."

saya: (berfikir) selepas itu : " ok, saya kait, pastu jahit guna mesin eh?"

cik abang : "x nak! jahit guna tangan."

saya : "camtu pulak?! yer la...nanti saya buatkan"



bermula la kerja mengaitku. Guna kaitan yg simple je.



selepas itu, saya pun jahitkan la di sarung laptop ni. X nampak sangat jahitannya sebab warnanya hitam.



inilah hasilnya.

Cik abang ku sangat suka & saya sangat berpuas hati walaupun simple.

Anda bagaimana?

hehe macam buat iklan.

3 comments:

sindar said...

hihi.. romantiknya :)

halizda said...

Ya Allah rasa seronok plak tengok awak belajar knitting. sy nie lgsg tak tahu nak buat. nak belajar, agaknya siapalah yg sudi jadi tok guru saya ye.. apa pun kalau sy g kedai craft lepas nie, kenalah beli jarum knitting. Ada ms sy boleh le belajar.

natasha said...

ery: hehe....
halidza : cuba...baru tau keseronokannya. :)

"Barangsiapa yang Allah beri hidayah, maka tidak ada yang dapat menyesatkannya. Dan barangsiapa yang Allah sesatkan, maka tidak ada yang dapat memberinya hidayah."