Wednesday, December 1, 2010

CRAFT HUJUNG MINGGU LEPAS

Assalamualaikum...

dah nak masuk minggu depan dah, baru nak upload gambar minggu lepas. hehe...jgn marah aaa. Tak banyak projek yang dibuat. Hanya getah rambut untuk Maryam & beberapa hadiah untuk anak2 kawan dari Sg Petani, singgah di KL 2-3 hari ikut suami dia outstation.


Getah rambut untuk Maryam. guna benang cotton. special mari!! best oo benang ni? dah la comel warnanya. huhu. rugi korang x tempah. ada yg berminat? hehe



ini hadiah2 untuk kawan saya & anak2nya, 3 orang perempuan. semua sama adil dapat hairclip. :)


Jika ada yang ingin membuat tempahan crochet sama ada hairband, hairclip dan sebagainya, boleh email saya di pu3craft@gmail.com ya?

tq :)

2 comments:

yats said...

cantik nye benang warna warni tu..mahal tak awak.. :)mmg comel..

natasha said...

yats : boleh tahan jugak la.sebenarnya benangnya xde la mahal sgt.shippingnya yang mahal.insya Allah ada rezeki, akan masuk kedai saya x lama lagi.tunggguuu :)

"Barangsiapa yang Allah beri hidayah, maka tidak ada yang dapat menyesatkannya. Dan barangsiapa yang Allah sesatkan, maka tidak ada yang dapat memberinya hidayah."