Tuesday, November 23, 2010

LAGI TOPI POCOYO...LAST KOT NI...hehe

Assalamualaikum...
masih kah korang ingat tentang topi pocoyo Abdurrahman? Kan last tu ada projek untuk Maryam pulak. Jadi, inilah hasilnya :


pandangan depan


pandangan sisi


close up bunga. cute x?


bahagian tepi tutup telinga. siap letak tali lagi. Tapi tali hiasan je la. X boleh ikat betul2. X cantik kalau diikat.
Saiz topi ni sedikit besar. Tapi Maryam tetap pakai dengan senang hati. Terima kasih Maryam kerana menghargai penat lelah ummi buatkan topi ni. Bahagia rasa bila tengok Maryam pakai. :)

3 comments:

sindar said...

waahh cutenya topi akak ni..

Yati said...

Patutnya Maryam yang pakai. Ni, botol mineral yang pakai. Maryam malu nak pose ya? :)
Cantik topi.

natasha said...

ery: terima kasih :)
yati: terima kasih. memang saje xnak letak muka anak2 kat dalam blog ni. biar rahsia...hehhe...yati sihat?

"Barangsiapa yang Allah beri hidayah, maka tidak ada yang dapat menyesatkannya. Dan barangsiapa yang Allah sesatkan, maka tidak ada yang dapat memberinya hidayah."