Sunday, November 28, 2010

JAWAB TAG

Saya di tag oleh waniezcraft.

Lama dah x menjawab tag ni….bukan apa. Malas nak pikir. Tapi kali ni ada terajin sikit. Jom tengok jawapan saya e? Kalau anda rasakan terlalu skema….itu adalah realitinya. Hehe

1. ape benda paling penting dlm hidup anda?
[aqidah yg benar..tauhid & ibadah hanya pd Allah]

2. benda terakhir korang beli pakai duit sendiri?
[ Mc D…sebab belanja orang..dapat pahala tau bagi makan kat orang. Kalau x, mau nak keluar duit sendiri?…kedekut. Kui kui]

3. dimana tempat korang nak langsungkan perkahwinan dan ape tema perkahwinan korang?
[ I dah kawin la….xnak la fikir kawin lagi. Hehe. Tema perkahwinan: ikut sunnah)

4. adakah korang sedang bercinta sekarang?
[ I’m in loveeeee...sayang ayang ]

5. berapa lama korang akan mencintai kekasih korang?
[ insya Allah selagi nyawa dikandung badan]

6. novel/buku/majalah yang terakhir korang beli?
[cara memberi & menjawab salam secara sunnah ]

7. antara mak ayah korang,mane korang lebih mesra?
[mak…namanya kan anak perempuan]

8. namakan orang yang betul2 korang nak jumpe dalam hidup korang?
(Rasulullah SAW)

YA Allah dengan RahmatMu, masukkanlah aku ke dalam syurgaMU. amin

9. adakah korang basuh baju korang sendiri?
[sudah tentu la sayang…abih tu xkan cik abang nak basuh. Apa guna jadi isteri…hehe)

10. dimanakah tempat yg betul2 korang nak pergi?
[mekah, madinah, yang mengarut sikit : kedai kraf yg tengah buat sale…haha ]

11. pilih salah satu,peluk atau cium?
[ peluk! Rasa di sayangi!]

12. beritahu 3 benda tentang orang yg tag anda
[ kreatif, hasil jahitan yg kemas & cantik ]

13. benda yang korang sayang sgt dlm hidup korang
[buku2 & kitab2 & kraf tools…tu sebab kalau boleh x nak bagi orang pinjam. Tak sama orang jaga dengan kita jaga.]

14. 5 lagu yang paling korang suke n selalu dengar
[lama dah x dengar muzik…haram. :]

15. 5 blogger yang dipertanggungjawabkan untuk jawab tag ini :

wanie

izyan

lady felt

kham joe

gee


No comments:

"Barangsiapa yang Allah beri hidayah, maka tidak ada yang dapat menyesatkannya. Dan barangsiapa yang Allah sesatkan, maka tidak ada yang dapat memberinya hidayah."