Thursday, April 29, 2010

HASIL TERBARU- DECOUPAGE

Assalamualaikum...

Aktiviti berlangsung pd hujung minggu lepas. Balik kg, baru la boleh nak buat benda2 camni. Sebab apa? Tanya la sebab apa? hehe...sebab ada nenek & atuk yg melayan cucu2 nya...so ummi nya boleh la buat aktiviti sampingan yg lain...huhu...haru...

Mai layan gambar.

Ops...lupa lak...kalo korang nak tau....cheq guna spray je utk cat warna basic putih tu. X cukup ilmu lagi la....nak kena belajar. Sebabnya? Sebabnya? Ha....kalo pakai span yg 'diorang' sifu2 decoupage ajar tu...apa katanya..dap dap....x jadi. X cantik lgsg!! kui kui...bercapuk2!! Last2..fed up ...spray je. Bagi saya...yg penting..kita nak tengok kreativiti....hahaha...

ok..jemput2 tngok gambar e?





BOTOL KICAP -transfomers- jadi botol rose...cantik x?





TIN KACANG PANGGANG - transfomers- jadi tin......ni pandangan depan & belakang.
(ingat nak buat pin cushion...ha..kita transfomers kan dia lagi...nantikan kemunculan tin berwajah baru...hehe)





Ha...yg ni saya paling suka!! Tin butter cookies ku jadi cantik!! saya suka betul bunga ni!! saje pilih latar dia warna putih....nampak bersih je..


Ok x hasil kali ni...ok sikit la kan dari yg memula tu...hehe...kena praktis lagi...




1 comment:

Yati said...

Natasha,
cantik. Dah boleh jual dah ni. :)

ROLL BRIM HAT

hasil terbaru knit saya.