Tuesday, July 14, 2009

SETELAH SEKIAN LAMA

Assalamualaikum wbt...


Salam sejahtera n salam hormat untuk semua.




Apa khabar korang sume? maaf la dah TERLALU LAMA tak tulis pape. Nak kata bz...x jugak. nak kata x bz pun...x jugak. hm.. sejak2 mengandung, makin banyak pulak aktiviti nak buat. Pindah rumah, pegi bercuti, key in borang x abis2, buat cross-stitch, mengait....





Ha...cite pasal cross-stitch, mintak maaf la ye, x dapat nak tunjukkan hasil keje..kamera rosak, x boleh nak ambik gambar. (ntah apa x kena ntah ngan kamera canon ku itu...skrin x kuar gambar....huhu)








Cite lak pasal mengait....alhamdulillah...siap dah satu beg utk maryam. warna coklat. muat utk letak bantal bucuk, air, diapers n baju sehelai dua. suka sangat Maryam beg tu...bawak jalan satu umah. :)
gambar hiasan

Alhamdulillah saperah Naimah dah siap. Tunggu dia mai amik..:) saya ada kaitkan Widad satu beg kecik comel...harap2 anak n mak nya suka..:)

ok...setakat ni dulu...nanti sambung lagi...bye..

No comments:

"Barangsiapa yang Allah beri hidayah, maka tidak ada yang dapat menyesatkannya. Dan barangsiapa yang Allah sesatkan, maka tidak ada yang dapat memberinya hidayah."