Saturday, February 21, 2009

GIVEAWAY JAJA



kata jaja :


"a giveaway on my ‘golden jubilee’ post"


wah..banyak dah tu jaja...asyik hantar kat org lain, hantar la ke saya pulak yg ni....heheh








Ha...ni kotak bajunya....manyak harta qarunnya!




Ni la hadiahnya....jgn x rebut!!


banyak isi dlm kotak baju tu...hehe...harap2 ada rezeki la saya dapat tu. ish...banyak idea bila tgk isi dlm tu. Berenang2 idea nak buat ni.

Korang pun nak join gak...gi tgk kat 'umah' JAJA..

apa lagi...jom jenguk tempat JAJA

1 comment:

Shais said...

mudah-mudahan terpilih ek...:)

"Barangsiapa yang Allah beri hidayah, maka tidak ada yang dapat menyesatkannya. Dan barangsiapa yang Allah sesatkan, maka tidak ada yang dapat memberinya hidayah."