Thursday, December 25, 2008

KOTAK TISU

Askum..apa khabar kalian? sihat? x sihat? baik cari penawar cepat2....sakit rindu penawarnya orang, sakit hati penawarnya penampar, sakit kepala penawarnya urut, sakit kaki penawarnya gi jalan lagi.(sesuai sangat pada eyda dan aini)...;p Kawin dah eyda, gi honeymoon x igt2 kawan. Aini apa khabar hang? Farhani sihat?
Hampir 2 tahun dah x pegang jarum dan benang mengait. Kini barulah kembali niat dan azam meneruskan hobi. Bak kata cik abang..buat la hobi manfaat pd masyarakat sikit..baca buku ke...(huh! macam dia gi mancing manfaat sgt pd masyarakat...:p jgn mare yang...saje nak mengata je...ampun e? x buat lagi...sayaaaang abi...) Bagi aku, semua orang ada kesukaan dan kegemaran masing-masing..kan? so..buat la apa yang kita suka selagi x melanggar apa yang telah Allah tetapkan dalam Quran dan apa yang Rasulullah ajarkan dalam Sunnah. Yang penting, semua perkara ada batasnya...INGAT!
Ok..kembali pada kotak tisuku...hasil ni terhasil tahun 2006...lama dah...hampir 3 tahun. Comel x hasilnya? heheh..
Ni gambar sisi
Gambar atas


Gambar hadapan

Tengok je tau...jangan kutuk. Time ni baru belajar mengait...so hasilnya xde la hebat sangat....hehe

1 comment:

Fara said...

canteekknyer kotak tisu tasya..pandai ek wat keja2 kraf nie..geram2 tgk hasil kerja org nie..nk wat sdiri tgn x kreatif..

"Barangsiapa yang Allah beri hidayah, maka tidak ada yang dapat menyesatkannya. Dan barangsiapa yang Allah sesatkan, maka tidak ada yang dapat memberinya hidayah."