Monday, December 20, 2010

LET GO..SIAPA NAK?





ANTARA ITEM TO LET GO.

ada yang berminat? mai sini.


Sudah pasti sangat murah & masih bagus.

Harga sebenar baju2 di sini adalah berkali2 ganda dari harga let go. Purata baju2 di sini harganya : rm 50 ke atas.

saya telah buatkan satu blog khusus supaya mudah untuk anda melihat2 & membeli. Juga supaya tidak mengganggu post2 saya yg akan datang.


mesti korang x percaya dengan harga & rupa barang.
PERCAYALAH!! semuanya masih cantik!!


KENAPA SAYA LET GO?

1. mencari dana untuk membeli barang lain yg lebih berkenan.
- ada list dah 2-3 benda. korang kalau sayang saya, singgah, beli tau. hehe

2.dah x muat @ dah terlebih muat
- beli time mengandung Abduh. Lepas pantang dah x muat sebab dah kembali kurus. Hehe

3. tidak berkenan di hati
- masa beli berkobar2 nak pakai, test sekali dah balik rumah, x berkenan. Moral of this case : test dulu bila nak beli baju...jangan jadi macam saya, malas nak masuk fitting room. hehe


4. sangat murah sebab saya nak clearkan rumah.
- dah banyak sangat baju yg x pakai. baik lelong aje.. membazir dibiarkan.


YANG PASTI!

* Barangan di sini semuanya masih dalam kondisi yg bagus kecuali dinyatakan sebaliknya.

Silakan ya.

No comments:

ROLL BRIM HAT

hasil terbaru knit saya.