Thursday, April 15, 2010

AWARD

Assalamualaikum...

Hihi. x sangka dapat award...mai kita semak...kedua2 award ni diberi oleh yati. Tq sahabatku.. Tapi ada benda yg nak kena jawab lak...mana boleh jawab..kita jawab. Mana yg x...mintak mahap ye? secret!! hehe





1) Thank and link the person that gave you the award
TERIMA KASIH YATI!!.

2) Rule No. 2: State 7 things about yourself
  • Sangat suka cross stitch, crochet & felt

  • Ada kedai kraf tau...mai singgah...PU3 CRAFT

  • Suka sangat pd keadaan yg kemas...pantang nampak sepah. Sampai maryam pun dah terikut. (bagus la kan??)

  • suka & sentiasa membaca, membuat rujukan & mencari sumber/ buku ttg pendidikan anak & wanita menurut sunnah - kalo ada pertanyaan, boleh tanya...kita share2 e?

  • setelah berkahwin, saya memutuskan utk menumpukan pd rumahtangga, anak & suami sampai rasa x bekerja pun xpe. X payah risau rumahtangga tunggang langgang ke, anak2 hantar orang jaga ke, nak cuti bila ke...sume DALAM WILAYAH JAJAHANKU...heheh

  • suka makan nasi beriani Mahboob...kalo pi Bangsar mesti pekena....huhu...terliur terus!!

  • memperuntukan masa sehari kpd 3 bahagian - urusan rumahtangga, membaca buku / menuntut ilmu & berkongsi ilmu & urusan lain -bisnes, kraf,shopping,dll -doakan saya dipermudahkan ye?

3) 15 pemenang bertuah menerima Beautiful Blogger Award...

15? saya rasa semua blog yg saya pergi ziarah ada 'kecantikannya' tersendiri. so...mai sume sahabat2 ku....amik blog ni ye? korang the best!!

---------------------------------




1) Bagi ucapan kepada sape yg bagi award ni dan tepek award ni dlm blog masing-masing.

TERIMA KASIH KEMBALI YATI


2) Listkan tarikh lahir anak-anak dari yang 1st hinggala seterusnya...jangan lupa letak sekali nama anak tu.

MARYAM - 10 APRIL 2007
ABDURRAHMAN - 20 OKTOBER 2009

3). Sesiapa yang pregnant, sila letak gambar gambar anda tengah pregnant tu
Belum lagi kot...Abdurrahman pun baru 6 bulan. :)

4). Bagi award ni pada sesiapa yang hotmummy

HOT MAMA SE MALAYSIA...SILAKAN....INI UTK ANDA...LIHATLAH DUNIA...hehe

No comments:

"Barangsiapa yang Allah beri hidayah, maka tidak ada yang dapat menyesatkannya. Dan barangsiapa yang Allah sesatkan, maka tidak ada yang dapat memberinya hidayah."