Monday, March 8, 2010

KAIN DARI MAYA

CUTE & MURAH GILER!!!

semua kain2 ni maya let go ngan harga RM 10!! ada 15 design.

Alhamdulillah..rezeki aku pagi tu...bukak je blog maya...ada offer...terus la grab!

Kata maya, "sekarang ni saya nak let go sebab nak kosongkan kotak-kotak kain saya (untuk diisi kain baru :P) "
hehe...maya yg creative...lagi2 bila tengok dress kat kedai dia. Rambang mata...

Jom layan tengok dulu kain2 ni....nak buat apa?




...banyak nak buat. buat baju tido Maryam & Abdurrahman, quilt, fabric wall hanging...bla bla bla.

tp yg penting, bab baju tido tu, kena bagi pd sepupu saya la jahitkan, sebab....SAYA X PANDAI JAHIT BAJU!! x tau nape, bab mencantum2 nak jadikan baju (x kira la blous ke, baju kurung ke...) dia x jadi. Kalo yg bab2 jahit2 tangan cam felt & hiasan kecik2 tu...ok la. Nak jahit tangan? x mampu la dr segi masa....banyak keje lain yang oiii.....

No comments:

"Barangsiapa yang Allah beri hidayah, maka tidak ada yang dapat menyesatkannya. Dan barangsiapa yang Allah sesatkan, maka tidak ada yang dapat memberinya hidayah."