Saturday, February 20, 2010

ABIH LA CAWAN AKU!!

hehe..tu la ayat mak bila aku start buat perangai nak MENCUBA decoupage. Yang jadi sasaran, cawan2 & gelas2 kat umah tu...

Aktiviti ni buat kat melaka aritu...dah nak dekat sebulan dah baru nak update cite...hehe...jangan mare ha...

Jadi, marilah kita meLAYAN...........




(bunga ni guna tisu utk decoupage tu)






(cawan fav)


Yang ni pulak cawan kegemaran aku...buat milo ais guna cawan ni, makan ais krim pun cawan ni...ni jenis cawan yg besar tu...puas hati..boleh minum banyak2....

Cawan ni warnanya putih..memang plain tanpa sebarang corak. Aku bagi la corak. Tapi corak yg ni aku gunting dari pembalut hadiah. Saje nak try guna kertas biasa lak...nak tengok boleh lekat ke, tercabut ke, x rata ke....

Hasilnya..memuaskan hati...:)


No comments:

"Barangsiapa yang Allah beri hidayah, maka tidak ada yang dapat menyesatkannya. Dan barangsiapa yang Allah sesatkan, maka tidak ada yang dapat memberinya hidayah."