Friday, January 1, 2010

BUNGA FELT



Tengok gambar bunga tu macam segan2 je e? Gambar yg diambil dengan pemakainya (Maryam) x reti dok diam. Gerak sana sini. Suka sangat bila umminya siapkan bunga tu.

Bunga tu kami hadiahkan kepada Sayyidah...isteri kepada kawan baik suamiku....baru kawin awal bulan 12 2009...

Kraf pertama aku bersama felt? TIDAK...dah banyak dah...tunggu nak upload gambar je dlm blog ni. Kalo yg pertama tu...ada la kelemahannya...dah banyak kali praktis...ok dah...insya allah...:)

Pasni boleh la jual pulak e? kot2 la ada yg berkenan kan? Hihi


3 comments:

Botol Kaktus said...

hi! jemput ke blog saya... budak baru belajar... http://botolkaktus.blogspot.com/

Bie said...

hai2....Bie dah singgah la nie hehehe :D
Maceh singgah!!

cantiknya felt....

asniza said...

melangkah maju setapak ke hadapan :-D
bila nak ON projek kita pu3?

"Barangsiapa yang Allah beri hidayah, maka tidak ada yang dapat menyesatkannya. Dan barangsiapa yang Allah sesatkan, maka tidak ada yang dapat memberinya hidayah."