Thursday, December 25, 2008

ALAS MEJA

Alhamdulillah....setelah sekian lamanya...punya la hangin internet ni lambat...nak upload gambar pun susah sgt..Akhirnya!!
Ini adalah alas meja. Alas meja nya yang panjang dan yang kecil tu adalah alas pinggan. Dapat siapkan 4 helai untuk alas pinggan.
Tapi kan...nak tau x? x pernah pakai lagi ni. hhehhe...sayang nak pakai.last2 simpan je. Tengok la nanti siapa yang bertuah dapat pakai alas meja ni. :)
Alas meja ni dibuat tahun 2006 (tarikhnya tak ingat..)
Ni antara coraknya....kalo ada sesiapa yang nak corak ni, bagitau la. Boleh saya emailkan. Coraknya x susah dan benangnya pun x banyak.

Ini alas pinggan

Ini yang siap satu set. Cantik x? :)


1 comment:

alin0ne78 said...

kalau kita pun mmg tak pakai buat alas meja . pinggan ...
gantung kat syiling j tasha ...
wakakakakakakakaka

"Barangsiapa yang Allah beri hidayah, maka tidak ada yang dapat menyesatkannya. Dan barangsiapa yang Allah sesatkan, maka tidak ada yang dapat memberinya hidayah."