Thursday, December 25, 2008

1st TIME

Kalau korang nak tau, inilah hasil kerja pertamaku dalam mengait ni. Terpapah jugak la nak menyiapkannya. Akhirnya, terbentuklah hasilnya. Seingat aku, aku buat ni tahun 2004...(yer kan? ingat2 lupa..) Sekarang ni, dia jadi penutup oven toaster ku...berbakti jugak...heheh




Ni bunga apa ntah namanya...hantam sajalah...Kira ni jahitan yang paling asas dalam mengait / crochet. Bila dah pandai sikit (sikit je la pun), rasa cam alah, kacang gajus je ni... (berlagak lak e? ish...xde tau..hehe)



No comments:

"Barangsiapa yang Allah beri hidayah, maka tidak ada yang dapat menyesatkannya. Dan barangsiapa yang Allah sesatkan, maka tidak ada yang dapat memberinya hidayah."