Wednesday, November 2, 2011

CROCHET HOOK HOLDER

Assalamualaikum semua....wah...lama betul saya tak menulis & share projek dengan kalian. tak taulah bagaimana nak gambarkan betapa sibuknya saya dengan aktiviti harian, anak2, rumahtangga, tempahan & order customer.

ok, jadi, kali ni saya nak share crochet hook holder saya. Betul ke namanya? Atau kawan2 ada nama lain nak diberikan? :)

Saya gunakan:

  • 1/4 meter kain cotton pink corak polka dot
  • felt warna rose
  • ribbon
  • jarum & benang

ops untuk makluman semua....ini adalah gabungan
  • jahit mesin (yg garisan pembahagi ruang jarum)
  • jahit tangan (keliling & ribbon)




digulung2.....



ini gambar rupa depannya.



saje buat atas dia lebih sikit supaya boleh dilipat. Untuk memastikan crochet hook kesayanganku ini tidak tercicir di kala ku bawa merata2. :)



tada....ini gambar bukaannya. Ok x? saya buatkan 8 bahagian untuk crochet hook & satu bahagian untuk simpan tapestry needle untuk last touch. hehehe.

inilah cara saya menyimpan crochet hook saya. lepas ni nak buat untuk knitting needle pula. kalau tidak berselirat dalam laci. cian baby baby saya ni. :)


No comments:

ROLL BRIM HAT

hasil terbaru knit saya.