Saturday, May 7, 2011

nak jual....silap beli

Assalamualaikum...sekian lama x berceloteh. Asyik masukkan gambar je tanpa sebarang cerita. Kali ni saya nak cerita sikit...sikit je...hehe

al- kisah membeli baju untuk Maryam masa melancong2 aritu. Balik, terlupa nak test kat Maryam sebab masa beli, Maryam xde. Alih2 bila nak gi kenduri aritu, bagi la Maryam cuba. ALAMAK!! KECIK!! Baju ok, seluarnya singkat. Rupanya...orang yang menjual tu salah bagi saiz.



Nak pergi tukar, x logik la. Punya la jauh....

Jadi, sekarang, saya nak offer sesiapa yang berminat untuk baju ini, silakan email saya ya. Di bawah saya sertakan serba sedikit penerangannya & gambar2nya.

Jenis kain : Cotton
Sesuai untuk : anak berumur 1-3 tahun.
Pernah dipakai : untuk mencuba sahaja.
Warna : biru
Jantina : untuk anak perempuan.

Saya ada sertakan free gift sebagai penghargaan kpd anda.:)

HARGA : RM 40 sahaja - termasuk kos pos.!!


seluarnya.


corak di seluar




corak di baju



full gambar baju



siap dengan tudung.

sangat cantik & manis untuk anak2 perempuan yg inginkan pemakaian yang menutup aurat tidak kira sama ada bertudung atau tidak.

BERMINAT? EMAIL SAYA di natashamokhtar@gmail.com

terima kasih.:)

No comments:

ROLL BRIM HAT

hasil terbaru knit saya.