Friday, March 18, 2011

HIASAN TUDUNG SAJI

Assalamualaikum sekalian sahabatku...apa khabar kalian? semoga semuanya sihat & moga kalian diberkahi Allah.

Maaf la x update blog. Kita gi bercuti la...hehe. Bila balik 2-3 hari lepas, check stok pulak. Banyak barang baru masuk kedai. Tunggguuuu.

Kali ni saya nak share gambar tudung saji yang dihias dengan riben.

Ops...ini bukan saya buat ya. Ini hasil anyaman dari mertua saya. Saya belum ada kerajinan lagi nak cuba yang ini. :)


Kemas kan?


Pink kuning pulak ribennya.



Yang ni?? Juga bukan saya punya. Maryam yang buat. Dia tengok nenek dia buat, dia pun nak cuba. Ok la kiranya untuk permulaan. Kira asasnya Maryam dah pas, tinggal nak kemaskan je hasilnya. :)

Ummi bangga dengan Maryam.

1 comment:

Yati said...

Rajin mertua Natasha menganyam. Cantik jadinya, asalnya cuma bakul kan. Kreatif!

"Barangsiapa yang Allah beri hidayah, maka tidak ada yang dapat menyesatkannya. Dan barangsiapa yang Allah sesatkan, maka tidak ada yang dapat memberinya hidayah."