Tuesday, June 8, 2010

HASILAN DALAM 2 JAM

Assalamualaikum ..bertemu kembali.

Hasil2 di bawah ni telah berjaya saya siapkan dlm masa 2 jam. Waktu berlangsung dari 12 tgh malam hingga 2 pagi. Huhu.

Al-Kisahnya...nak mengemas barang2 nak balik KL. Dah tengah2 malam ni, xde gangguan...hehe..teruskan la niat yg mmg dah terrrrrrlalu lama tergendala.

Amacam? Cantik x? Ada sesiapa nak tempah? Boleh ke kedai e?Hahaha


HAIRCLIP UTK MARYAM....pakai kejap, pastu dia bukak. Sabo je la. Masa dapat punya excited nak pakai.
Material : dari organza, button & clip



BOOKMARK dr batang aiskrim. Mesti la tulis nama sendiri...dah haku yg punya...kui kui. Tanda ingatan utk diri sendiri ni...banyak lagi buku nak habiskan. Tergendala sahaja pembacaanku!! Geram tul.



Yg ni hairclip guna aligator clip. Dah selamat sampai pd anak jiran kat Melaka, Zahirah namanya. Suka betul budak kecik tu... :)



Yang ni pulak pin booch.



Lastly....cekak rambut Maryam. Suka sangat!! Maryam pakai masa pegi kenduri kat Johor. Cute nampaknya. Huhu..puji sendiri tu...


Jika ada yg berminat, boleh ke KEDAI saya untuk tempahan ye?


:)





1 comment:

Lyza77 said...

PU3 masa saya kecil saya ada tengok makcik buat lapik kaki menggunakan plastik canvas. Tapi lubangnya besar sedikit dr yg PU3 beli.Benang pun tebal sedikit. Mungkin PU3 boleh perkenalkan yang itu. Cuma perlu ikat-ikat sahaja benang di plastik tu. Dia akan bagi pattern la. Selamat dan lubangnya lebih besar, dan anak perlu masukkan benang ke dalam lubang dan ikat.Boleh meningkatkan keupayaan motor halus anak. Cubalah cari.Saya fikir masih wujud n dijual lagi.Sekadar cadangan....

"Barangsiapa yang Allah beri hidayah, maka tidak ada yang dapat menyesatkannya. Dan barangsiapa yang Allah sesatkan, maka tidak ada yang dapat memberinya hidayah."