Monday, May 24, 2010

SHOPPING!

Assalamualaikum....selamat pagi & salam sejahtera..wah, dah macam DJ radio lak. hm cite pasal radio...dah lama sgt x dengar radio. Kalo zaman remaja dulu..ops..I masih remaja..(belum dulu tau..masih...hehe) mmg sepanjang masa telinga bersumbat walkman. Muzik semata. Tapi la ni???? MUZIK? NO!!

OK..ok...hari ni bukan nak cerita pasal muzik? Kalo nak, nanti kita cerita ye?

Saya nak kongsi satu kedai online yg sempat saya singgah - & terbeli...kui kui...

http://on9-shoppe.blogspot.com/


BABY BIB - cute giller..ada yg gambar kartun pooh, thomas & fwen dll...tapi saya minat yg 2 ni...nampak cute & dewasa...(selalu mengajar anak supaya jadi dewasa...cara berfikir, pemakaian dll...sabo je la kan nak anak cepat besar...haha)


yg ni paling saya suka...& saya dah bagi pd Eyda (semalam dia singgah rumah..lama betul x jumpa sahabat lama). Bagi kat anak dia, Nuh Shaddad.



Yang ni, Abdurrahman punya.Simple & cute!!



Pastu terberkenan kat wall stiker ni pulak...sapu jugak.Dah siap tampal pun tapi malas nak amik gambo. Ingat nak tampal kat umah...kat kg, Maryam sungguh2 nak tampal kat umah nenek dia. Hm...selamat...beli lain la utk rumah nanti.



Gambar bunga ros....ada 5 kuntum rose.



Bunga matahari..ada 2 kuntum bunga.

Berseri2 rumah nenek Maryam...hahaha....anak..anak...


No comments:

"Barangsiapa yang Allah beri hidayah, maka tidak ada yang dapat menyesatkannya. Dan barangsiapa yang Allah sesatkan, maka tidak ada yang dapat memberinya hidayah."